موزیک سما - فرشید حاضری

موزیک سما - فرشید حاضری

دانلود موزیک های شاد فارسی و آذری و مجلسی با صدای فرشید حاضری - موزیک سما

آهنگ جدید و فوق العاده شاد یاسی با صدای فرشید سما

 

آهنگ یاسی -فرشید سما


 

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید ...

شادی و سلامتی شما دوست عزیزم آرزوی منه قلب


 


نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت10:18---7 اسفند 1392
سلام.خیلی صدای قشنگی داری مرسی اهنگ های بیشتری بخون
پاسخ:سلام ممنونم داداش رضا - رو چشمم


راد
ساعت2:01---2 خرداد 1392
من منتظر آهنگای 6و8شاد مجلس بترکونتون هستم.مرررررررسی ازنوازنده کیبورد که فکرکنم خودتون باشید
پاسخ:با سلام - به امید خدا به زودی تقدیم میکنم - نوازنده کیبورد هم خودم هستم - ممنونم از لطفتون


راد
ساعت1:58---2 خرداد 1392
سلام.آهنگاتون خیلی زیباست.من دی جی بانوان هستم واز موزیکاتون سر برنامه استفاده کردم وخیلی استقبال شد
پاسخ:با سلام خدمت سرکار خانم راد - بسیار خوشحالم - ممنونم از لطفتون موفق باشید


shima
ساعت18:43---23 بهمن 1391
سلام خیلی ممنون از اهنگای خوبتون لطفا اهنگ های بیشتری بخونید مرسی از شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: فرشید ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 بهمن 1391برچسب:فرشید سما,فرشید حاضری,آهنگ شاد,ارکستری شاد , ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , music-sama.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM